maanantai 26. elokuuta 2013

"Your accent, i've heard that before."

Ekasta päivästä high schoolissa selvitty! Mun aineet on siis US. history (USA:n historia, geometry(matikka), guidance(siel voi tehä esim läksyjä...), PE (liikunta), chemistry (kemia), psychology (psykologia), english (enkku, näille vähän niinku äikkä). Päivät mulla alkaa joka päivä kello 07.30 ja loppuu 14.12. Löysin koulussa kaikki luokat ja olin joka tunnilla ajoissa, ainut "vastoinkäyminen" tapahtu ruokalassa ku mun kaa samassa pöydässä istuva tyttö kaato vetensä mun päälle... :D Sain ehkä jopa kaksi moikkaus tuttuu! Yks poikaki tuli yhtäkkii käytäväl kysyy et mistä oon kotosin ku mul on niin kummallinen aksentti ja joku creepy tyyppi tuli pimeessä luokassa yhtäkkii siihen mun eteen silleen " you have pretty eyes." Olihan se vähän hämmentävää, mutta kaipa tollasseen pitää tottuu ku kerta amerikassa ollaan :D Oli myös hauska kuunnella ku kaikki opettajat yritti lausuu mun sukunimee kukin omalla tavallaan :DD Olin eilen pikkasen panikoinu sitä koulubussia mut ei sen käyttäminen ollukkaan niin vaikeeta ja pääsin helposti kotiin... Jotenki hassua ku ootan jo huomista koulupäivää... :D

- Noora

Ei kommentteja: