maanantai 12. elokuuta 2013

Lentotiedot!


Moikka! Mulla oli tänään läksiäiset, mutta teen niistä erikseen postauksen aamulla... Sain tänään mun lentotiedot ja nyt lähtö tuntuu jo niin todelliselta! Muistan ku jouluna mietittiin, että ens jouluna sitä ollaanki toisella puolella maailmaa ja nyt lähtöön on enää vaivaset neljä päivää... Mulla starttaa kone siis ensi perjantaina Helsinki-Vantaalta kohti Lontoota kello 7.55 ja Lontoossa ollaan kello 9.05. Lontoossa tavataan muut vaihtarit ja yhdessä lähetään kohti New Yorkia kello 18.05 eli jokunen tunti pitää siel kentällä ootella :D Saatiin exploriukselta sellasset lounaskupongit EAT kahvilaan ettei ihan nälissään tartte siel ootella... Nycissä ollaan suunnilleen kello 20.55 paikallista aikaa.
 


New Yorkissa ollaan sitten kolme päivää ja tässä olis meijän soft landing campin aikataulu ku sekin varmaan jotain kiinnostaa..

Day 1  

Introduce yourselves
The camp schedule
Rules for the camp
Wake up calls

Day 2

06.00  breakfast starts

08.00 AM  Buss will pick you up at DoubleTree by Hilton Hotel JFK airport

09.00 AM  Meet guide on eight avenue between 49th and 50th streets one block past the Hilton garden inn. Tour of Manhattan to include Lincoln center, walk in Central park, fifth avenue, Rockefeller center, St. Patrick's cathedral, Time Square, Greenwich village, Soho, Little Italy and Chinatown.

01.00 PM  Tour ends at grand central terminal for lunch. End og guide servise.
Time to do some shopping and walking around on your own. (In groups, not all by yourself.)

06.00 PM  Pick up to go back to the hotel 6pm.

08.00 PM  Meeting - Adapting to AmericaDay

Day 3

06.00 AM  Breakfast starts

08.00 AM  Buss will pick you up at DoubleTree Hilton hotel JFK airport.

09.00 PM  Meet guide on Bryant Park on 42nd St Bet 5th & 6th Ave. (By the Grase Building)
Tour to include World Trade Center site, Wall street district, Staten Island, Brooklyn bridge.

01.00 PM  Tour ends in Soho for lunch. Time to do some shopping...

Pick up to go back to the hotel 6pm.

Seuraavana päivänä mulla lähteekin sit lento kello 10.29 kohti Phoenixia ja siellä oon 12.39 ja seuraava lento kohti Las Vegasia lähtee kello 13.55. Las Vegasissa oon kello 15.03 ja mun host-äiti lupas tulla mua vastaan :) Ihmettelin muute sitä ku Ices ei ollu kertonu mun host-äitille mitään siitä soft landing campistä ni mun host-äiti oli ollu kauheen huolissaan miten selviin siellä kentällä kolme päivää ja sit se oli sillee et se voi tulla sinne mun kans viikonlopuks, mut sit se kyl rauhottu ku kerroin et se on ihan järjestetty juttu ja siel on muitakin vaihtareita :D

Sain myös uudet matkalaukut (taas) kun se vanha vähän hajos :DD Onneks kyl ku en oikein tykänny siitä vanhasta :D Ostettiin tollanen kirkkaan sininen et sen erottaa hyvin ja sit käsimatkatavaralaukuks tollanen kirkkaan pinkki. Pakkasinki jo ja aluks aattelin et teen kunnon pakkaus postauksen, mut en mä taida siinä onnistuu ku mun pakkaukset muuttuu melkein joka päivä ku koko ajan otan jotain pois ja pistän toisen jutun tilalle :D




Palaillaan taas (toivottavasti) aamulla!

- Noora

Ei kommentteja: