lauantai 3. elokuuta 2013

My new home


Moikka! Ajattelin nyt äkkii ennen töihin lähtöö tulla kertoo vähän mun perheestä ja kaupungista mihin oon menossa, koska en aikaisemmin ehtiny/jaksanu. :D Elikkäs näillä näkymin oon lähössä 16.8 soft landing camille New Yorkiin ja 19 päivä matkustan sit mun tulevan hostperheen luokse Paradiseen Las Vegasiin. Mun hostperheen äiti on siis yksinhuoltaja ja sen lapset on  jo aikuisii ja toinen niistä on jo naimisissakin ja molemmat niistä asuu Seattlessa ja mun hostmom sano et voidaan käydä niitä siellä tapaamassa! Sit sillä on vissiin, jos oikein ymmärsin niin kolmaskin adoptoitu tytär, josta explorius ei kylläkään kertonu mitään, enkä oikeen tiiä siitä itsekkään mitään. Sillä on myös kaksi chihuahuaa!(en tiiä miten kirjotetaan...) Mun hostmom vaikuttaa tosi mukavalta ja sano, että lupaa näyttää mulle niin paljon ku mahdollista jos mä lupaan pitää mun arvosanat hyvinä :D Hän myös kysy jos haluisin lähteä sen mukaan hawaiille uudeksvuodeks ja siitä ei epäillystäkään! Oon yrittäny vähän google mapsistä kattoo tota paikkaa ja ihan siistiltä näyttää! Toi paradise paikka on ihan lähellä keskustaa, mikä ainakin mun mielest on tosi siistiä... :) Kerron sit enemmän tosta paikasta ku oon siellä muutaman viikon asunu...


Mun tuleva koulu on sellanen ku Del Sol High School. Se on tosi iso ainakin verrattuna mun suomalaiseen lukioon, missä on varmaan alle 100 oppilasta kun taas mun tulevessa high schoolissa on yli 2000! Mun hostmom sano, että voidaan mennä yhdessä sit kirjautuu sinne ja valitsee mulle aineet, koska yksin varmaan eksyisin siel. Mulla alkaa koulu 26.8 ja oon jo nyt ihan paniikissa! :D
Koulun värit on kastanjanruskee ja keltainen eli ei mitkään maailman ihanimmat värit mun mielestä, mutta mitäs väliä sillä on... Niitten joku joukkue nimi on Dragons. Katoin vähän sen koulun sivuja joille pääsee TÄSTÄ ja ihan kivalta näyttää. Dress code on aika normaali mun mielestä eli ei ohut olkaimisia toppeja ja hameiden ja shortsien pitää olla ainakin reisien puoleen väliin asti, ei korkkareita eikä saa näkyä ihoa paidan ja housujen välillä.
 

 
 
 
 
Tästä varmaan unohtu puolet asioista, mistä mun piti kirjottaa, mutta kerron sitten joskus lisää!
Lähen huomenna iskälle Lappeenrantaa enkä sieltä ehi postailla, mutta kun tuun takas ni teen varmaankin postauksen tuliaisista jos jotain ne kiinnostaa...

- Noora

4 kommenttia:

Peppiina kirjoitti...

Jeee kohta meillä on lähtö::) ja kerro vaan niistä tuliaisista, ite kaipaan vielä jotaki vinkkiä!

Noora kirjoitti...

Jee! Mua kyllä on ruvennu se jo pelottaa ihan sairaasti mutta ei se mitään! :D

Unknown kirjoitti...

Voi vitsi et iski kateus vaikka itekkin oon maailmalla, täytyy kyllä päästä käymään jenkeissä joskus :)
http://diversityofmylife.blogspot.fi

Noora kirjoitti...

Jenkeissä on kyllä niin paljon nähtävää et sinne vois matkustaa vaikka useemmanki kerran! :D Oon kyl omasta mielestäni aika onnekas ku sain sellassen host äidin, joka haluu näyttää mulle muitakin paikkoja ku vaan sitä kotikaupunkia :)