torstai 29. elokuuta 2013

Im going to LA ! :D

 
Moikka kaikki! Koulu on alkanu sujuu tosi hyvin ja oikeestaan joka ilta ootan et pääsisin takas sinne... :D Siellä kaikki ihmiset on vaan niin kivoja ja mukavia ja muutenki on kiva tutustuu moneen uuteen tyyppiin joka päivä! Meijän koulussa varmaan 98% on joko latinoja tai mustia eli sinisilmäsenä erotun mukavasti joukosta ja saanki joka päivä kuulla moneen kertaan, kuinka ihanan väriset silmät mulla on :DD Yksi poika tuli ruokalassa yhtäkkii sanomaan et "sori mut sun silmät vähän niinku kimaltelee..." En kyllä tajuu miten se on mahdollista, mut ei kai sillä väliä oo :DD Aksentista saan kans kuulla joka päivä "i love your accent" "your accent is so cute" "can you keep talking because i wanna hear your accent"
Ostin myös koulun liikka tunnille tollassen koulun t-paidan ja shortsit. Noi shortsit ei oo mitkää kauheen kivat, mut onneks niitä ei oo pakko käyttääkkään... ;D
 

Tossa alhaalla vielä kuvia mun huoneesta. Rakastan mun sänkyy ku se on aika iso verrattuna mun sänkyyn suomessa... :D Olis kyllä kiva jos mun huonees olis kunnon valo, koska nyt mul on vaa noi pöytävalaisimet eikä ne oikee valase koko huonetta kunnolla...


 


Oon ollu täällä vasta noin kaks viikkoa ja musta tuntuu et mun enkku olis jo parantunu huomattavasti... Ei siis sillain et olisin oppinu paljon uusia sanoja vaan et englannin puhuminen tuntuu paljon luontevammalta ja enkä puhu enää niin tönkösti ja hitaasti ku silloin alussa... Toi tyttökin(21v) joka täällä on nyt jonkun aikaa asunu sano et sekin on huomannu et mun enkun puhuminen on parantunu!
Musta on muutes kohta tulossa kunnon paikallinen ku en oo enää kuolemassa kuumuuteen vaikka pitäisin mustaa pitkähihasta 30 asteen helteellä! Yritän kyllä käyttää lyhyt hihasia mahdollisimman paljon et saisin vähän väriä, koska oon ihan valkonen muihin verrattuna! :D

Huomenna lähetään ajaa kohti Los Angelesia ja oon ihan super innoissani! Oon aina halunnu käydä sielä ja nyt pääsen! Täällä on labour day maanantaina eikä silloin oo koulua niin meillä on koko viikonloppu aikaa siellä losissa... Mun host-äiti on jo suunnitellu meille paljon aktiviteetteja sinne ja tosta matkasta tuunki sit ens viikolla taas kertomaan lisää miljoonien kuvien kanssa! :D

- Noora

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Varmaan aika kivaa, ku on tilaisuus käydä kaikissa paikoissa :D