tiistai 13. elokuuta 2013

Läksiäiset

 
 
Eilen viettiin mun läksiäisiä, joihin oli kutsuttu mun pari kaveria ja sukulaisia. Mun ei ollu aluks tarkotus pitää mitään läksiäisiä mun kavereille, mut äiti oli yllätyksenä kutsunu kummiski muutaman mun kavereista, mut toi yllätys kyl paljastu ennen mun läksiäisii :D Aluks mua vähän arvelutti et tuleeks se olee tosi kiusallista ku on sukulaiset ja kaverit samaan aikaan, mut ei se ollukkaa niin kauheeta... 
Tarjoiluna oli amerikkalaisittain hamppareita ja sit perus kakkuja, keksejä ja muffinssei... Oltiin tehty sokerimassasta Amerikan lippu kakku ja sisus oli kyl ihan syötävää mut toi sokerimassa oli kyl ihan liian makeeta... Olis ollu varmaan järkevämpää tehä se lippu jostain mansikoista ja mustikoista :D Meil oli myös suklaajuustokakku, jonka melkein pilasin ku rupesin väkertää siihen jotain Las Vegas tekstiä nonparelleilla eikä kukaan varmaan ees tajunnu mitä siinä luki mut ei voi mitää...
 


 
En odottanu kenenkään tuovan mitään läksiäis lahjoja, mutta kyllä tuli niitäkin saatua... Iso kiitos niistä kaikille! :) Sain suurimmaks osaks vähän täytettä mun matkakassaan ja myös ekat dollarit, jotka kyl näyttää ihan leikkirahoilt. Sain myös karkkia, suklaata, kalenterin, päiväkirjan ja tosi hienon kaulakorun!
 


 
En oikeen oo vielkään tajunnu et nään kaikki mun sukulaiset ja kaverit vasta vuoden päästä... Jännä aatella, kuinka mun 1-vuotias serkkuki on sillo jo varmaan paljon isompi ja mun alle 1-vuotias sisko osaa jo varmaan puhuukki! Saan kiittää nykyaikaa kaikista skypeistä sun muista! :D
Tänään nään mun serkkuu viimestä kertaa ennen lähtöö (nyyh) ja olis tarkotus ettii kaikki viimesimmätki tuliaiset eli seuraava postaus on varmaanki mun tuliaisista.

- Noora



2 kommenttia:

Elina kirjoitti...

Hei vähän kivan näkösii juttui sul tuol läksiäisis :)! Mistä ihmeestä oot löytäny kaikkee Jenkki kamaa ku yritettii tänää ettii kaikki maholliset paikat läpi eikä missään ollu mitään xD
Nomutta enää pari päivää lähtöön meillä niin nähään sitten Lontoossa :)

Noora kirjoitti...

Mun äiti löys Tuusulast sellassen jonku juhla koristelu likkeen ja hommas kaikki sielt :DD Ja nii JEE kohta me lähetään!!