keskiviikko 14. elokuuta 2013

Souvenirs

Oon nyt saanu aika lailla kaikki tuliaiset hankittua paitsi niille koirille, joille en keksi mitään. Jos jollain on jotain hyviä vinkkejä ni saa kertoa! :D


Tossa ny näkyy suurin osa tuliaisista. Ton palapelin ja Mauri Kunnaksen värikynät annan sit mun host-äidin tuttavien lapsille ku en usko et mun host-äiti niillä kauheesti mitään tekis... :D Sit host-äidille on Luhdan pyyhesetti, tommone jääpuikko tuikkukippo, Iittalan tuikkukippo, Marimekon servettejä ja tollanen pussukka, Lumenen suihkusaippua ja rasva,  This is Finland ja meet the finns kirjat, fazerin suklaata (pitää viel hommata normi sininen), Jenkki purkkaa, salmiakkia ja on mul niille koirille jo tollassii ihme herkkupaloi :D Noissa pussukoissa on sellasset Iittalan Helsinki design kupit, mitkä annan sit mun host-äidin lapsille...
Tollasset kupit on niissä pussukoissa :)


Mun host-äiti sano keräilevänsä tommossii pienii rasioita ni ostin kaks tollast muumi rasiaa, mitkä löysin ihan normi kaupast ja sit Helsingistä löysin sellasesta turisti kaupast tommosen Helsinki aiheisen rasian. :)


Eilen ostin vielä ihan omaks iloks tommosen Suomen lipun ja sit sellasen suomi paidan, joka tosin ei näy kuvassa ja sit vielä host-äidille muumi purkkaa ja kahvia :D

ENÄÄN 2 PÄIVÄÄ LÄHTÖÖN !

- Noora

Ei kommentteja: