sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

Kuulumisia...

Heippa!
Viime sunnuntaina me päätettiinki varata iha extemporena risteily ja lähettiin sit maanantaina ruotsiin! Oli iha mukava päästä vähäks aikaa pois kotoa ku tuntuu jo et koht homehdun tänne ku ei oo mitään tekemistä... Onneks heinäkuussa alkaa työt ja toivottavasti päivätki sit kuluis nopeemmin... :)
 

Minä siskojeni kanssa... :D
Mulla oli myöskin se viisumihaastattelu viime viikon perjantaina ja viisumi tuli jo tän viikon tiistaina eli aikas nopeesti :) Se haastattelu meni siis sillain, että ensin annettiin kaikki mahdolliset paperit ja passi ensimmäisella luukulla ja sit ootettiin et päästiin seuraavalle luukulle, jossa otettiin sormenjäljet ja sit kolmannella luukulla oli se ns. haastattelu, missä se nainen vaa näpytteli jotain siinä koneella ja ainaki multa se kysy et miks haluun vaihtoon ja mitä mun vanhemmat tekee työkseen, eikä se varmaan ees kuunnellu mun vastauksii, katto vaan sitä konetta ja nyökytteli :DD Sitä ei siis tarvii jännittää ollenkaa. Se on iha helppo juttu :) Vaikeinta siel oli ymmärtää kenet ne niille luukuille ain kutsuu, ku ne lausu ne nimet niin hassusti :D

Mitään muuta uutta mun vaihtis jutuis ei oo tapahtunu eli vieläkin oottelen niitä perhetietoja... Oon taas nähny kaiken maailman vaihtis unia, mut tällä kertaa ne ei oo ollu mitää painajaisii! Esim viime yönä näin sellast unta et lähin muitten vaihtareitten kans sukellusveneellä kohti Lontoota. (Me ollaan siis jo saatu tietää et lennetään Lontoon kautta sinne New Yorkiin...) Siel sukellus venees oli myös muista maista lähtevät vaihtarit, vaikka se lähtiki Suomesta :D Siel sit juttelin muitten kans ja jotkut ei ollu ees saanu viel viisumii ja sit itekki tajusin, et enhä mäkää oo saanu viel perhetietoi et mihinköhä oon menossa ja mitäköhä mä ees pakkasin ja sit se uni jo loppuki :DD ...Että sellasta. Onks kukaa muu nähny ihme unii vaihto vuoteen liittyen? :D

- Noora

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hyvää joulua Noora! T:Inka, Jennan kaveri