torstai 13. kesäkuuta 2013

valmistautumista

Lähtö se vain lähenee vaikkei siltä tunnukkaa! Oon vihdoin saanu kaikki viisumi paperit kuntoo ja nyt vaa peukut pystyyn, et oon osannu täyttää kaikki oikein. Mun tuurilla jossain on kumminki jotain mätää, enkä saakkaan viisumia :D Mulla on siis se viisumihaastattelu huomenna aamulla.

On vähän sellanen fiilis etten oikeesti olis ees lähdössä minnekkään ja yks syy siihen on varmaankin se etten osaa kuvitella itteäni asumassa jonkun vieraan perheen luona Amerikassa varsinkaan, kun ei oo mitään hajua vielääkään siitä, missä päin tuun sen vuoden viettämään ja minkä laisten ihmisten kanssa. Oon myös alkanu näkeen kaiken näkösii painajaisii, enkä kohta varmaa uskalla enää lähteekkää... Esim yhessä unessa menin sinne kouluun enkä osannukkaan yhtään englantia ja sit vaa panikoin siel yksi :D Yhessä toisessa unessa taas jouduin johonki ihme taloon jonnekki metsän keskelle jos kummitteli (älkää ees kysykö :D) ja sit siel mul oli kyl oma huone, mut jouduin kummiski nukkuu ulkona... Oon kans stressannu kaikkee nii paljo et hiuksetki tippuu päästä ja oon kohta varmaanki kalju! :D

Ostettiin myös eilen mulle uus matkalaukku joka on ehkä pikkasen nolo mut ihan sama, koska sinne mahtuu paljon ja se laukku on tosi kevyt. Aluks ajattelin hankkii sellassen tavallisen mustan ja siihen jonku kivan värisen matkalaukkuvyön (mikskä niitä oikee kutsutaan?:D) mutta sitten hankittiinki tollanen niinku tossa alla olevassa kuvassa... Se nyt saattaa olla vähä lapsellinen, mut ainaki erotan sen sit muitten laukuista :)

 
Eilen tuli myös postissa Icesin sellanen vaihto-oppilaille tarkotettu käsikirja ja olihan siel ihan hyödyllistäkin tietoo esimerkiks siitä kuinka naiset yleensä sheivaa niitten kainalot ja jalat ja yleensä ihmiset siellä käyttää deodoranttia jne... no ei vaa, oli siel iha oikeestikki kaikkee hyödyllistäkin :D

 
Yks päivä kulutin mun koko päivän mun huoneen siivoomiseen ja tyhjentämiseen... Laitoin siis kaikki mun kamat hyllyiltä muutamaan laatikkoon ja tyhjensin vähän vaatehuoneen hyllyjä, koska mun pikkusisko aikoo muuttaa mun huoneeseen siks aikaa ku oon poissa. Nyt mun huone näyttää niin tyhjält ja tulee ain tosi haikee olo siellä istuessa... :D

Tälleen yleisenä tietona vaan etten nyt aluks kirjottele tänne blogiin niin useesti, mutta sitten siellä Amerikassa aijon päivitellä ahkerammin!  :)

- Noora

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kiva blogi:)