torstai 6. kesäkuuta 2013

Beginning

Moiii! Mä oon siis Noora ja oon lähössä nyt syksyllä vaihtoon ja kuten varmaan jo huomasittekin niin kohteena on Yhdysvallat. :D En oo ikinä aijemmin pitäny mitää blogia niin mun tekstit voi nyt aluks ainakin olla aika tönkköjä ja ehkä mahdollisesti aika kuvapainoitteisia.

Järjestönä toimii explorius, joka on ainakin tähän asti hoitanu kaikki asiat tosi hyvin ja voin suositella sitä muillekkin. En oo kuitenkaan vielä saanu sijoitustietoja, mikä on toosi turhauttavaa ja toivoisinki et ne tulis aikasemmin ku pari päivää ennen lähtöö..



 

 
Vaihtoon oon halunnu jo seiska luokasta lähtien ja oon niin onnellinen et sain mahdollisuuden siihen ja musta olis aivan mahtavaa päästä lukion jälkeen ulkomaille opiskeleen ja vaihdossa olemisesta on varmaanki siihen aika paljon hyötyä.

Mulla olis ens viikon perjantaina viisumihaastattelu ja vielä olis puolet täyttämättä sitä hakemusta, joten tää ilta meneekin varmaan sitten sen parissa... Näkyillään ! :)

- Noora

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kiva blogi! ;)