perjantai 5. heinäkuuta 2013

Rock the beach

 

Moikka kaikki taas pitkästä aikaa! Oon ollu yksinkertaisesti vaan niin laiska, ettei oo huvittanu postailla. Mutta tosiaan, viime lauantaina mentiin mun kaverin kans rock the beachii kattoo Paramoree. Pääsin ekaa kertaa elämässäni olee kunnon fanityttö! :D Olihan se keikka aivan mahtava enkä vielkää voi uskoo et ne tyypit oli ihan mun ees! Mun kaveri sai kuulla tota koko paluu matkan ajan! :D
 
 






Ootettiin monta tuntii siel lavan ees et saatais hyvät paikat ja kylhä me sit tokaan riviin päästiin! Mentiin sinne aika aikasi aamusta ja silloin siellä melkein suurinosa oli rammsteinin faneja eli vähän sellassii hevi ukkoja :D En haluu mitenkää erotella ihmisiä toisistaan eikä mul oo mitään heviä tai jotain vastaavaa kuuntelevia vastaan (älkää käsittäkö väärin) mut tulihan niitte keskellä vähän ulkopuolinen olo :D Kyllä sinne sitte jossai vaihees rupes valumaan kaiken näköstä porukkaa :)
 





Tuli ostettuu tollane Paramore keikkapaitaki! Oon tän koko viikon ajan vaa fiilistelly Paramoree koton... Voisivat ens kerral suomeen tullessaan pitää ihan kokopitkän keikan! ;D
Hyvää viikonloppuu kaikille!!

-Noora

Ei kommentteja: