torstai 7. marraskuuta 2013

Haaste!

Elisa haasto mut tekemään tämmösen haasteen, jonka tarkoituksena on haastaa uusia blogeja, joissa on alle 300 lukijaa ja antaa blogille näkyvyyttä.

1. Jokaisen haastetun tulee kertoa itsestään 11 faktaa.
2. Pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä haastetuille.
4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 300 lukijaa.
5. Haasteessa tulee lukea, kuka sinut on haastanut ja kertoa se haastatuille.
6. Ei saa haastaa sitä, joka sinut haastoi.

11 random faktaa minusta:

1. Oon usein tosi hiljanen ihminen, mutta kummiski joidenki ihmisten kanssa taas puhun ihan liikaa, enkä oikeestaan tiiä, mikä niissä harvoissa ihmisissä on, et ne saa mut puhumaan sillä lailla!

2. Oon meijän perheen vanhin lapsi ja mulla on 4 pikkusiskoa. Oikeestaan ne on puolsiskoja kaikki, mutta kutsun niitä kummiski ihan vaan siskoiksi... :)

3. Mulla on ollu miljoonia harrastuksia (baletti, taitoluistelu, sirkuskoulu, joukkue- ja rytminen voimistelu, partio, yleisurheilu, tanssi, ratsastus, cheerleading...) koska kyllästyn kaikkeen tosi nopeesti.

4. Oon tosi nirso ruuan suhteen ja sen oon kyllä perinny mun iskältä! Tuotan aina mun äidille kauheeta päänvaivaa ku se ei voi pistää mitään vihanneksia tai mausteita mihinkään ruokaan, koska muuten en syö sitä. :DD

5. Rakastan hiusten värjäämistä ja mulla onki ollu vaikka mitä värejä hiuksissani!

6. Tän kolmen kuukauden aikana mun ajatusmaailma ja tulevaisuuden suunnittelmat on muuttunu täysin.

7. Haluun joskus asua yksin helsingissä semmosessa tosi pienessä yksiössä :D

8. Olin pienempänä tosi tapaturma altis ja oon esimerkiksi onnistunu murtamaan useemman luun, joutunu ambulanssilla sairaalaan syntymäpäivänäni ja venäyttäny sellasetki lihakset, joiden olemassa olosta en ees tienny :D

9. Oon täällä viiden koiran seassa ymmärtäny et en oo ollenkaan koira ihminen! Kissat on enemmänki se mun juttu...

10. Tykkään tupakan savun tuoksusta, mutten silti ikinä halua ruveta polttamaan... :D

11. Rakastan kävellä ulkona sillon ku on pimeää.

 
Kysymykset minulle:


 
1. Jokin asia missä olet tosi taitava? hmm... Mietin tätä ainakin tunnin, kunnes keksin et oon hyvä olemaan räpäyttämättä silmiä. :DD Voitan kaikki aina ylivoimasesti silmänräpäytyskilpailus!
2. Jokin asia missä olet todella huono? Oon tosi huono piirtämään!
3. Mikä on suurin unelmasi? Kaipa se perus; elää onnellinen elämä...
4. Jos saisit muuttaa asumaan minne tahansa, minkä paikan valitsisit? Tällä hetkellä Melbourne kuulostas aika mahtavalta, vaikka en oo sielä ikinä käynykkään...
5. Viihdytkö mielummin maaseudulla vai kaupungin vilinässä? Kaupungin vilinässä, koska maaseudulla tylsistyy tosi nopee ja muutenki oon vaan enemmän kaupunki ihmine...
6. Jos saisit syödä vain yhtä ruokaa koko loppuelämäsi ajan, mikä se olisi? Pitsa! Rakastan pitsaa ja syönki sitä ihan liian paljon ja varsinkin täällä se on paljon parempaa ku Suomessa...
7. Jos saisit nyt 500e, mihin käyttäisit sen? Varmaanki säästäisin sen hawajille ku ollaan uutenavuotena sinne menossa :)
8. Jos sinun pitäisi valita meikkipussistasi vain 3 tuotetta käytettäväksi, mitkä ne olisivat? Puuteri, ripsari ja joko eyeliner tai kulmakynä, en osaa päättää...
9. Mitkä 3 asiaa sinulla on aina mukana laukussasi? Puhelin, avaimet ja huulirasva.
10. Mikä on suosikkiblogisi ja miksi? Tää oli aika paha mut sanotaan vaikka että
tämä ja varmaanki siksi, että teksti ei oo tylsää ja jaksaa lukee pitkätki postaukset ja kuvat on kivoja...
11. Katselisitko mielummin sateenkaarta vai tähtitaivasta? Tähtitaivasta... paljon mielenkiintosempi :D

Kysymykset haastetuille:
1. Jos saisit elää yhden päivän jonain toisena, kuka olisit?
2. Minne haluaisit seuraavaksi matkustaa?
3. Mikä on lempi eläimesi ja miksi?
4. Mitä ostaisit ensimmäisenä, jos voittaisit lottovoiton?
5. Mikä on lempi ruokasi?
6. Mikä on lempi tv-ohjelmasi?
7. Kolme tulevaisuuden haavetta?
8. Mikä viimeksi teki sinut todella iloiseksi?
9. Lempi Disney elokuva?
10. Mukavin paikka asuinkaupungissasi?
11. Mikä on haave ammattisi?

Haastan seuraavat bloggaajat tekemään tämän:
Sanna
Roosa
Tuulia
Janina
Heidi
Pauliina
Susku
Sofia
Aino
Juulia
Anne


1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Vähäks kiva postaus taas :)