sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Fright dome


















Tiistaina olin mun kaverin kanssa sellasessa fright domessa, mikä oli vähän niinku pieni huvipuisto sisätiloissa ja sit sielä oli 5 erinlaista hounted housea. Olin jo ihan kuset housuissa ennenku ees päästiin koko paikkaan ja heti ku päästiin sisään ni meijän perässä käveli jo sellane zombi tyyppi moottorisahan kanssa, mikä piti tosi kovaa ääntä! Minä järkevänä sit lähin tietysti karkuun sitä ukkelia ja tottakaihan se siitä innostu ja lähti mun perään. Sherrie oli ihan rauhallisena siinä sillee "Noora, its okay, he wont hurt you" samalla ku se typpi heilutteli sitä sen sahaa siinä mun ympärillä :D Sit siel oli viel sellassii jalattomii zombeja, jotka juoksi sun perässä sillain jännästi käsillä! Jotkut noista tyypeistä tuli koko ajan ihan sun taakse ja puhalteli sun niskaan ja ku kääns päätä ni siin oli joku ihan 10cm päässä tuijottamas! Ja toi paikkahan oli siis ihan pimeenä ja suurimmaks osaks sellast tosi sumusta, että hyvä ku näki ees pari metriä eteensä! Kuvat on otettu kännykällä ja muutaman löysin googlesta niin laatu ei oo mitään maailman parasta ja kuten jo kerroinki et siel oli tosi sumusta niin sekin myös näkyy kuvissa...





 Tossa yllä olevassa kuvassa oltiin just ostettu juotavaa ja mentii istuu sellasseen paikkaan ja toi tyyppi ei meinannu jättää meitä millään rauhaan ni oli pakko lähtee pois :D




























Tossa kuvassa oli aluks tarkotus olla kaks tyyppiä mut jostain syystä se toinen heittäyty maahan makaa just ku sherrie otti ton kuvan ja loppujen lopuks se rupes seuraa meitä koska seki olis halunnu kuvaan... Niin ja tosiaan pääsin yli siitä panikoinnista ja me ruvettiin sit juttelee noitten tyyppien kans ja ne oli oikeestaan aika hauskoja tyyppejä!




Kotiin tultiin joskus puol 1 yöllä joidenki meille tuntemattomien kans (ne oli siis jotain mun host-äidin tuttuja...) ja olihan se vähän akward ku ensinnäkään ei ees tunnettu niitä eikä ne ees osannu puhuu englantia. :DD Oli kyllä yks hauskoimmista päivistä täällä!
Kirjottelen seuraavaks halloweenistä heti ku saan kuvia mun kavereilta ja postaus ehdotuksia saa antaa! :)

- Noora

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Varmaa aika kivaa :DD

Anonyymi kirjoitti...

Mageeta...

Unknown kirjoitti...

Hei! Haastoin sut mun blogissa http://diversityofmylife.blogspot.fi/ :)

Noora kirjoitti...

pitääpä käydä kattomassa! teen sen heti ku kerkiin :D