torstai 26. syyskuuta 2013

Spirit week & Senior sunrise

Meillä on ollu tällä viikolla spirit week, eli joka päivällä on joku teema, minkä mukaan pukeudutaan. Täällä oppilaat oikeesti näkee vaivaa asuihinsa, kun taas Suomessa jos olis tälläne viikko ni en uskois, että kukaan pukeutuis.
Maanantaina oli International day ja piti edustaa lempi maataan ja tietysti mä menin kouluun suomi paita päällä... :D
Tiistaina oli work out day, mut mä laitin silti ihan normi vaatteet...
Keskiviikkona oli toga day, eli olis pitänu laittaa sellanen valkonen kaapu päälle, mutten tuolloinkaan pukeutunu.
Torstaina eli tänään oli flip the script day eli piti pukee violettia ja mustaa, mikä meinas sitä, että vastustaa kiusaamista.
Huomenna perjantaina on i heart DS spirit day eli pitää edustaa koulua esim laittamalla koulun paita päälle...

Meillä oli myös tiistaina senior sunrise ja senior breakfast ja koululla piti olla jo kuudelta aamulla ja kaikki seniorit meni jalkapallokentälle ja sit meidän piti muodostaa numero 14 ja sit joku sielt ylhäält otti kuvan. Siel oli myös sellanen iso juliste mihin oli kirjotettu "seniors" ja kaikkien senioreitten piti laittaa käden jäljet siihen ja siihen sai myös kirjottaa jotain jos halusi :) Sen jälkeen mentiin koulun ruokalaan aamupalalle ja sit siel oli kaikkii pelejä ja karaokee. Tosi monet meni sinne laulamaan ja ihan tunteella vetivät ja kaikki vaan hurras! Yhteishenki oli huipussaan ja kaikilla oli tosi hauskaa! :D





Sherrie ja minä ja tosta takana olevasta pojasta mulla ei oo mitään tietoa :DD

Minä, joku jonka nimeä en tiiä, George, Sherrie ja Erin
Huomenna oon menossa ensimmäistä kertaa treenaamaan koulun hiphop ryhmän kans! Saa nähä mitä siitäki tulee... :D Sen jälkeen oon vielä menossa ensimmäiseen jalkapallo peliin ja lauantaina onki sit homecoming dance!

Meijän psykan tunnilla on sellanen poika, joka on menny ihan sekasin mun sinisistä silmistä. Se on joka ikiselle ihmisille sillee et "kato ton silmii! noi on kaikkein kauneimmat silmät mitä oon ikinä nähny!" Sit tänään se rupes kysymään et haluunko mennä ikinä naimisiin ja olin sit sillee et ehkä joskus ni se oli heti sillee okei hyvä mä tuun hakee sut sit suomesta high schoolin jälkee et haluutko antaa osottees... :DD Sit se rupes kaverinsa kanssa ottaa kuvia musta ja videoitaki ne yritti ottaa :D Oli hieman hämmentävää ku kaks ihmistä heiluu kännyköidensä kanssa siinä mun nenän edessä. Mukavia ku ovat ni päättivät laittaa niitä kuvia niitte twitteriin! Noh, enköhän mä selviä... :DD

- Noora

5 kommenttia:

Emmi kirjoitti...

Aaaaaw toi silmäjuttu! :D

Anonyymi kirjoitti...

Hah hah, hyvä Noora! Kiva, kun pojat on hulluna sun silmiin! Se yks kuva oli hyvä, ku siel taustal näky se joku poika! xDDD

Noora kirjoitti...

Sanoin että suomessa melkein kaikillia on siniset silmät ni heti kaikki pojat sano tulevansa mun kans suomee :DD

Anonyymi kirjoitti...

Kivoja kuvia :)

Noora kirjoitti...

kiitti! :)